04 March 2013

6 months

Alhamdulillah..aku dah pass 6 months pertama untuk fully breastfeed una..yeaaaa..clap clap clap..byk sangat faedah freastfeed..sepanjang una hidup, masuk 6 bulan baru dia demam..tu pun sebb nak tumbuh gigi..see, how power mother milk..hahaha.. mother milk direct translation..muahahaha..

Sekarang aku nak teruskan je penyusuan ni..tgk sampai bile mampu..nak target2 takot kecewa..hikhikhik..kita just usaha jer...Selebihnya Allah y tentukan..ya dak?

Kepada bakal2 ibu, jom kite exclusively breastfeed our baby..aku memng semngat nak bg semangat kat ibu-ibu ni sebb faedahnya bnyak sangat..yang penting kene rajin tau..x mau malas2..hikhikhik...okey, sesape ade benda nak tny, bleh tny aku k..ade ilmu sikit, aku share sikit..ilmu bnyak share bnyak..ilmu kalau kita simpan
x kan bercambah ya anak2.,.

Okey..tata :)

No comments: