25 February 2013

Isteri cerdik

Suami aku adelah weekend husband..kami mempunyai seorang bayi kecil bernama husna dan kami panggil Una..oh, tp bg aku, suami bukan lah weekend husband sangat..dia mcm monthly husband bg aku..kihkihkih..

Bila suami ade bersama, maka tugas menjaga Una adlah lebih mudah..x payah aku kelek budak kecil y comel itu ke hulur hilir, tugas memikul budak itu otomatik jatuh pada suami..huhuhu..itulah manfaat suami ade disisi..

The story is mcm ni, kekdg aku selalu ngelat nak jage anak, bahaha, jahat kan..tp x bermakna aku x sayang anak, cume bile suami ade aku ngelat sikit..hikhik..biasenya, aku pass una kat suami sbb ckp aku nak solat...lepas suami ambik una, aku pun masuk bilik..tp x solat terus, kekdg aku wasap, kekdng scroll TL..hahaha..

Namun, langit x selalunya pink! Semalam, tetibe husband masuk bilik tgk aku tergolek-golek x solat lg..dia ,cm nak marah, tp aku cepat2 potong api kemarahan dia.." ala, org tengah pk ni mcm mane nak belikan super bike umtuk awak" dia pandang je aku..pastu bantai gelak..hahaha..pandai lah kan, pancing keinginan suami terhadap superbike tatkala diri berada di saat saat genting! Hohoho...

Oleh kerana, aku isteri cerdik memanipulasikan keadaan, maka, suami x jadi marah..haha..betol lah ckp org, nak jadi iseri mesti cerdik! Ok..bye :)

Ok..i love u!

1 comment:

Farah Diyana said...

ok.aku blaja tips camane nak mengelat.haha =P