24 February 2013

End of Chambering dan Hidup Payah bermula

hidp ade ke yang senang? hahaha..okey lah, abaikan tajuk yang memng mengundang rase marah di hati..btw, ni second post ke pasal waktu chambering aku dah tamat? ok, biar lah..just nak membebel jugak pasal ni..

aku ekceli seronok n excited sangat nak update belog, tapi masalah aku sekarang, Puan Malas tu, rajin gile mengetuuk jiwa raga aku..sejak habes chambering, aku lebih suke main game and main dengan Una..okey, Una tu bukan sejenis game..Una tu teddy bear aku time tido...

hidup macam dah mula payah..first, dah kene angkut una pagi2 pg taska, petang2 balik x belh terus balik umah..mesti kene singgah amik Una kat taska.. yang paling payah, bila jadi lawyer..

payah lah wei jadi lawyer..sebab ape? sebab orang selalu ingat gaji lawyer mahal..aku penat lah weh nak explain yang gaji lawyer kat trg ni x mahal..adessyyhhh.. bukan aku x syukur, cume tak best lah, blaja macam menggila, pastu gaji ciput, kerja banyak nak mati..oh, ok x lah bnyak sangat..

tapi nak buat macam mane kan..yang susah tu, hari2 kite hadap lame2 senang jugak..In Shaa Allah, kalau kita redho, ALLah mesti permudahkan jalan kita..

Impian aku satu, x kira apa kerja yang aku buat, biarlah kerja tu dapat bahagiakan parents, husband, anak dan adik-adik aku..tu jer...aku harap, something yang aku start dengan negative dapat diubah kepada suatu perkara yang positif :)

the end



No comments: