25 June 2012

Blogwalking #1

tengok lah brape ramai yang visit blog kite sehari..huish..memng tak ramai..sebab saya malas sangat nak jenjalan blog orang..actually bukan malas nak jalan, tapi kadang-kadang x tinggal link pun untuk diterjah balik..

alhamdulillah, pgi ni sempat jenguk 3,4 blog..yang mane best saya komen dah..siap rajin tinggal link..dengan harapan, ada balasan kunjungan..ceyyhhh..nampak sangat gaya budak skolah berblog x habes lagi...

sepanjang perjalanan, entry yang best yang saye rase berfaedah adalah Keburukan makan Hati Ayam..di bace di belog Cikgu Badarudin "sekadar berkongsi"..maka saya panjangkan perkongsian itu di sini..InsyaAllah kite sama-sama dapat manfaat daripada perkongsian ini ye..

pastu satu lagi entry yang best ialah pasal entry kelahiran baby.. seperti yang sedia maklum, saye pun bakal jadik ibu raya nani..InsyaAllah..jenjalan kat blog, maka jumpe entry pengalaman org yang dah beranak buat kali kedua..kali pertama akak ni emergency czer..so, dalam post die kali ni, die cite pengalaman lahirkan anak kedua secra normal..alhamdulillah, dapat sikit ilmu..:) sesape berminat bleh bace kat cni Ibu Arifa's.

yang lain ade lagi entry yang best2..mane yang best saye komen sebb, kalau kite suke kan sesuatu, kite kene hargai..ye x..so, org dah kongsi something good, why not kite say thank you :)

thats all :)
Glitter text generator