15 May 2011

Bila Bercinta

kadang-kadang,kite lupa sape kite..sape kita yang maseh bernafas kat muka bumi ini..bile bercinta,lagi cepat kite lupe sape diri kite..

observation..yes..dat is da point kenape saye menulis..bayang kan,seorang anak yang dibesarkan oleh seorang ibu,dari kecik diberi ape yang dikehendaki..bile dah besar,bercinta,mak sepak tepi...oh..indah nyer cinta..sume lupe..sonot nyer..sonot nyer..

ah sudah..bile hang jumpe jantan,mak hang pun hang lupe kan..pastu hang lupe lagik yang mak hang kandung kan ko 9 bulan,jage hak,bagi makan,mandikan,dodoikan..ohh..hang lupe..x dan nak tunggu mak hang tua,x larat nak bangun,dan2 jer ko bleh sepak pompuan tu ketepi bile ko jumpe jantan hepi..caaiittt...

hangin betul..kate mak dah langsung x nak dengar..nak buat keje sume nak pakai kepale otak sendirik..nak tny boifren..huh..x per..buat lah..buat lah..x kemane punperangai hang..kang kalu cerai berai,x dak duit nak makan,jangan cari mak lagi..mak memng hangin dan x suke dengan pompuan yang lupe diri nih..kuakuakua..okey..

dah,nak sambung buat keje opis..file berlambak..selamat tinggal dinding blog sayang :)
thanks for reading:)
Glow text generator

2 comments:

apeqchan said...

cinta boleh membuatkan orang buta dan tuli!

haNem said...

selain itu boleh buat orang jadi bodoh