17 March 2018

KANDUNGAN HEBAT DALAM HERB LAX SHAKLEE

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Masalah sembelit sangat menyakitkan kan. Korang tahu ke ada supplement terbaik untuk masalah ini? of course la from Shaklee kan.Ianya adalah Herb Lax.

kenapa pulak herb lax? Apa yang best dengan Herb lax ni?Jom kita baca apa kandungan terhebat dalam sebotol herb lax ini.

9 KANDUNGAN HERB-LAX
▶Buckhorn bark ( Rhamnus frangula) - melembutkan najis untyk memudahkan pergerakan dan memberi kelembapan pada usus.

▶Licorice root  (Glycyrrhiza glabra) - mempunyai rasa yang manis membuatkan Herblax sesuai untuk dijadikan teh. Antioksida yang hebat untuk melindungi sel-sel hati. Bertindak sebagai anti radang, mengurangkan bakteria dan meminimumkan tekanan usus.

▶Fennel seed Powder   (Foeniculum vulgare) - mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.

▶Senna (Cassia angustifolia) - merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut ,mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

▶Alfalfa (Medicago sativa) - Ditanam tanpa racun perosak atau baja kimia, Alfalfa Shaklee mempunyai akar yang mendalam yang memberikan mineral dan enzim tulen yang tidak terdapat dalam tumbuh-tumbuhan lain. Ia bertindak membantu merobohkan protein, mengurangkan loya dan mengurangkan bengkak keradangan.

▶Culver's root  (Veronicastrum virginicum) - Digunakan sebagai penahan sakit, detoksifikasi, serta membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.

▶Blue melva flower (Malva sylvestris) - Herba ini adalah sumber fiber. Dibawakan dari Amerika ke Europe, ia digunalan untuk melegakan batuk, sakit tekak,dan membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstrur kulit.

▶Rhubarb root (Rheum palmatum) - herba yang digunakan dalam perubatan cina untuk digunakan sebagai antibiotik. Sama ada simptom anda sakit kepala, ketidakselesaan buasir atau sakit ulser, ini adalah herba kritikal dalam Herb-Lax.

▶Anise seeds (Pimpinella anisum) - merangsang pengeluaran jus gastrik untuk proses pencernaan.


Hebatkan kandungan herblax ni. Paling best semua kandungan herblax adalah terjamin tanpa bahan kimia yang berbahaya. Shaklee kan beyond organic. hihi

Kalau korang nak try boleh terus contact mama una, Jangan bertangguh tau.

No comments: