01 November 2012

How my Thursday start

giler! thats the first word for today..mau tak gile...

okey, that teacher yang di transfer ke sekolah adik saya adalah seorang yang tidak layak jadi cikgu (pd pandangan saya okey).. memng senang nak cakap macam tu kan.. tapi i think she deserve that..

cuba korang pk logik akal, seorang budak darjah 4 mengadu yang kawan sekolahnya menonton video lucah di cyber cafe. and without any investigation, that teacher buat surat ke PPD (pejabat pendidikan daerah)..sia-sia mak bapak budak tu dapat surat dari PPD..

serius saya rase cikgu itu sangat x betol..bile diselidik, budak yang mengadu tu mengaku hanya buat cerita sebab nak kene kan kawan dia.. see.. why this stupid teacher boleh buat aduan kat PPD sedangkan guru kelas pun x tau cerita tersebut..

fortunately, benda ni jadi dekat budak yang bapak bapak org terpelajar..kalau kene dekat makcik-makcik kampung yang memng redha dgn setiap tindakan cikgu?? MUSNAH MASA DEPAN BUDAK ooii...

huh, so teachers, please la..kalau nak buat kerja mcam tu, baik x payah jadi cikgu! yang best nye, that teacher pegang jawatan KEPALA SEKOLAH! sape lantik die hah??
Glitter text generator

No comments: