24 February 2011

makan dan Gemuk

tahu ape tu kek REDVELVET??tahu kah? hanim yang ketinggalan dek arus pembangunan kek-kek sedap baru sahaja mengecapi nikmat red REDVELVET..cheese cream yang sungguh mantap..ditambah pulak dengan suasana KLCC yang mewah..oish..x der kaitan..

seyesly sedap makan n x sedap jadi gemuk..tapi tu ah manusia..senang sangat ikot cakap setan..hoho..semua salah setan..hahahha..tapi ilek ah kan..makan bnda halal kot..:)

nak, amik sikit sorang tgk kek ini..tgk x boleh jadi gemuk..hanim baik kan..x kan orang lain jadi gemuk..so, jom tgk pic jer..maceh :)
sebijik 5rgt..1 slice gedabak besor 12rgt..sedap2

kedai kat lebel 3..KLCC



edisi tapau..kotak die x lawa pun..tapi kek dier sedap :)


thanks for reading :)
Glow text generator

2 comments:

eT said...

bestnyer kek tuh...
dear...nk tanya tajuk lagu korea yg chumel kt blog ni apa yer??
syok plak dengar...hehe
nnti msg kt http://maziati.blogspot.com/ yer...tq :)

.:mama dhia:. said...

teringin gak nak rase red velvet ni tp lum kesampaian....