05 January 2011

sangat Lame

seyesly sangat lame hanim x update belog..pastu kontest kat blog pun dah macam x der peserta..hukhuk..nak buat macam mane, mak hanta sekolah UIA bukan untuk main2 blog..tapi untuk blajar..blog nie tempat lepas perasaan jer..hepi..sedih geram dan buat hal gile2..

bukan x der cite nak cite, tapi x ade mase..kelas full.i'm fourth year now..siang malam pagi petang, kerja sekolah x penah kurang..semua melibatkan kaki tangan dan otak..dats make me so tired..

kalau tahu, tahun empat ini sangat memenatkan, x mo amik tahun empat..tapi boleh ker??suke hati i jer kan nak blaja x nak blaja..hampess betull..

saye janji, bile dah free nanti saye bagi blog saye makan post sedap sampai kenyang2..kepada peserta kontest hanim, i will update until ader pemenang kontest..kepada yang belum join, jom join..even, saye bukan 24/7 depan lappie update blog, buat i will not break my promise..ntah ape yang saye merepek..

okey lah..i will trying my best untuk bag blog makan.. walaupun bukan everyday, tapi mungkin everyweek..take care readers :0

thanks for reading :)
Glow text generator

2 comments:

acan ketot said...

hee..
akk bz yewk..
chaiyok3!!!

haNem said...

busy sangat2..tahnks