14 January 2011

Broga lagik

salam kasih sayang wahai incik blog..lame dahx makan pos yang berjela-jela panjang kan?? manyak kasihan pada incik belog yang turut kesunyian kerna tiada ramai jua pengunjung.,.naseb lah ngko incik belog..ko x der kaki nak jalan sendirik kan..hahaha..

kali ini post pasal broga lagik..sapa dia rajen sangat duk panjat broga hills??angkat tangan meh..tinggi..tinggi..okey2..x nampak sape anagkat tangat..hohoho..

baru-baru ini pada 9hb jan 2011, saye panjat broga lagik..best wooo..kali ini sampai ke puncak okey..bersama kekaseh hati incik otomen yang selalu menyapport dari blakang, kami sampai jua ke puncak BROGA HILLS..bnyak cantek adek kakak..

advanture?? oh sudah semesti nya..tapi pg weekend kan, kat atas bukit tu penuh sesak lah..jem mengalahkan kete kuar masuk kat jalan masjid jamek taime bulan puasa, mengalahkan jugak orang ramai berpusu-pusu kat midvalley..hoyeaah..hiperbola sangat kah??tidak kan??

sudahh lah,cakap bnyak pun seperti tiada berguna jua..mari tgk gambar-gambar dari hp murah..hoho..x bnyak gambar sebab saye panjat broga bukan untuk bergambar..hoho..best kan alasan saye??weehahaa!!

circumstantial evidence..bnda ini ader kat puncak broga..try carik :)

otomen and raksasa..sape comel??

terpaksa edit gambo sebab muke hudoh x reti posing :(

sori ah..saye sendirik pun geli tgk gambor nih..nak jugak suruh oang lain tgk..hoho

anak burung hantu versi ....

kalu dah sampai puncak..sile hamek gambo kat cni okey..sile2..
thanks for reading :)

Glow text generator

2 comments:

r-5 said...

Raksasa ni sgt comel la~ haha. owh pegi broga~ camna sampai checkpoint ke brapa? dapat tgok x matahari terbit? hehe. klu nk best panjat sebelum terbit fajar soddiq mmg masyuk, tp jgn lupa bwk sejadah n telekong ye kak~ berjemaah atas bukit sama2. ngee~:D

haNem said...

nek broga lepas subuh..sempat tgk lah..eee..ni mesti x habes bace entry kite kan..kite sampai ke puncak tau..best sangat..hihi..

everything we do, sile jangan lupe solat..:0