27 May 2012

Mitos Tentang T.e.t.e.k

adakah ini pos lucah? oh tidak ye anak-anak..ini adelah mitos yang saye dengar dan saje-saje atau suka-suka hati saye nak share kepada kalian para pembaca yang TERsesat masuk ke belog picisan ini..

oissshh..jangan duk cari mane gambar untuk post ini..x gilo agi den nak google cari gambor tetek org nak letak kat cni.malu ENCIK BELOG juka die dihiasi dengan gambar kurang senonoh sebegitu..

sepanjang hidup, saye telah mendengar 3 mitos tentang tetek.

1. TETEK GATAL
hahaha..biase nye org tua dulu-dulu kate, kalau tetek gatal, tu tanda nak hujan..kahkahkah..ape kaitan x tahu..korang jngan plak tny isteri or mak or gelfren korang "tetek u gatal tak?" demi untuk tahu cuaca hari itu..miahahaha

2.KHASIAT TETEK KANAN DAN KIRI
yang ini rase macam ade logik sikit, para-para ibu yang menyusu badan selalu memberi susu badan secara bergilir-gilir..kanan dan kiri..hahaha..x kan muat mulut baby tu nak hisap serentak kan.. okey, pasal ini, orang tua-tua kate, tetek kanan tu adalah makanan manakala tetek kiri tu adalah minuman..so, ibu kene bg susu pada baby kiri dan kanan bg memastikan baby itu kekenyangan :)

3.BENTUK TETEK
mitos yang ini diaplikasi pada kanak-kanak yang belum dapat adik lagi..x tahu sejauh mane kebenaran hal ini..ade orang tua kate kalau tetek budak tu mcam terbelah, die akan dapat adik pompuan..haishh..please don't ask more..x tahu nak xplain cemane..

okey, thats all :)
Glitter text generator

2 comments: