12 April 2010

PizzA oraNg Malas....

menGenai tajUk di atas: siler Bersabar..teruskan PembacaaN Kamu yer..ekekeeke...=P

tige bulan practical, fening kepaLA nak pk menu untuk di bawa bekal..eden ke opis (tempat Praktikel) dengan bapak eden. make nYe x larat ler den nak berjalan kaki nak p cari food untuk lunch.. edEn memng ler Mals nak p jalan2 cari makan..

oleh itu, make nyer, aku pun reka ler makanan nk buat bekal plus nak isi peroot kusong..huhu.. tapi baru 1st day bawak bekal..makna nyer today lah (12/4)...
bawak sardine roll... x der la sedap pun..tapi cukup la nak isi perot aku yang merayu mintak di isi nieh.. =)

perihal praktikel: oh maaf, mengalih tajuk original..aku suke jugak la praktikel nie sebab keje menaip..kalu dier bagi keje menonton n buat repot tobat aku fired diri aku sendiri..huhuhu.. i love typing so much.. muahahaha...

merepek jer, nie balik dari praktikel burink..aku pun mahu menaip lagi..gile obses dengan menaip..melampau kan..=)

x laraT nak Tulis panjang2..amik nie gambar piza oranG malAssss...hahaha..rElated kan tajuk yang aku buat.. muahahaha.. btw, i'm not cheat my readers..(ader ker?? tobat perasan ader pembace) hahaha...

lade benggalakah, mushroom kah? onion kah? aper kah?


cRab fillet + hot dog ker?


ini aderlah KeeJuu Murah..=)


befoRe baked...


taraaa~~ siap..pizza orang maLaSS..



*lain2 bahan pk Lah sendiri..campak jer aper yang rase nak kalu dah mals Nak Pk..huhu..
daa...=)