24 November 2009

..oliday at Langkawi..

huh, i'm back...
best giler kat langkawi...ish2.. 2nd time sampai saner..
first time aku g sane dulu time darjah 5..bnyak lagi bnda yang x der kat sane..
now skang nie, bnyak berubah..

da best thing is.. ShoppiNg...hoho..
bawak seribu pun x cukup nak shopping kat saner..teddy bear, choclate,beg.. huh.. bernafsu sungguh tengok barangan duniawi itu...best nYer.. rase macam nak g lagi..
next year kot..=)
kuikui..
macam la aku nie bnyak duet..tapi seyes best best best...



btw, g langkawi nie first time aku nek fihgt..hahaha..jakun sungguh...my 1st experience...even nek firefly jer pun, tapi still best..kuikui...yang best i x alami air sickness...hahaha... ..giler aku sangat jakun sampai gambar muffin n air pun amik> ntah paper jer...

next post will story2 lagik..
mater aku ngantok..
orang trg kate nok boley doh =)
huhhu

till meet again..
p/s: will try to make my writing more interesting..
ngeh3...

No comments: